27 oktober 2009

Banananet

Nu har vi trådlöst internet i Bananen 12, tro det eller ej!
Tiden rullar som vanligt på och nu är det redan tisdag. Idag har jag klippt en fet 70-tals lugg, powershoppat med mamma i Krillehöla centrum och hämtade sedan lilltrollen som kom med buss från farfar och Karin där de varit och firat lov sen i söndags.

Imorgon ska jag på HBT-föreläsning och SET-utbildning, Mr Bond åker till Finland och kommer hem lagom till helgens maskerad.
Imorgon kommer också min mamma och då ska vi mysa på bästa mamma-dotter vis!


"Andra säger lyckan finns i ett ögonblick, fast de aldrig hann ifatt det dom fick..."

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
Jag tycker att du blev jättefin i din lugg.
Ikväll kommer jag med bussen till dig. Det skall blir så MYSIGT. Jag var hemma på lunch och slängde ner tandborste, nattskjorta!!!! Kärlhanddukar som jag köpte till dig i lördags
som har tvättats och manglats följde också med. De är ju bra som bakhanddukar till alla din bak.KRAM FRÅN MAMMMAN

{Besökare}


Total:
Today: