4 november 2009

Knudsgården

Aplungen november 2008

Min största gädda.

Min James Bond.


Knudis.





Lägg märke till huset där uppe, det är Knudsgården.


Hög mysfaktor.




Detta är bilder från förra årets november-minibreak i stugan i Sunne. Imorgon åker vi dit igen, ska bli så mysigt. Där vankas romantik, bastu, läsa bok framför brasan, kramas, fiska, inre lugn, julmarknad på Mårbacka, spa på Knudsgården, grilla korv, mysa, lyssna på tystnaden, vin, film, tända ljus, roddbåt, allt i hemmet julspecial, canard a l'orange, clementinglögg and so on,. Längtar!

Så årets bilder kommer på söndag mina vänner!
peace.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhhhhhhhhhhhhhhh!
Jag det ser onekligen helt fantastiskt ut.
Va roligt det skall bli för dig och för Tias, att mamma och Rolle kommer som en överaskning redan på fredagen vi tänker stanna tills söndag eftermiddag. KUL VA? HAHAHA Nejdå jag bara skojar. Ha nu en trevlig lång weekend.
"SIKTA MOT MÅNEN ÄVEN OM DU MISSAR KOMMER DU ATT LANDA PÅ EN STJÄRNA"
KRAM I MASSOR MAMMA

{Besökare}


Total:
Today: