23 november 2009

Manic Monday II

Att jobba är alltid uppförsbacke på måndagar och om ni inte har märkt av min smått depressiva framtoning som ett resultat av novembers djävulskap vill jag återigen framhålla att november bara gör uppförbacken brantare. Nu är måndagen iallafall avklarad. Jag hann med en snabbhandling till julkalendern, goa kramar från bonusbarn som längtat och som jag längtat efter, Pilates, Mamma Mu städar med roliga röster , läxa i franska med 12-åring och några telefonsamtal med fina människor. Nu dricks det lakritsté och äts några saffransskorpor.
Det är bara 5 dagar kvar till 1 advent.
Håll ut!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan min!
Idag skiner solen. NJUT! Låt dess strålar värma din kind,krama dig så du blir varm.Tänk va härlig allt kan vara, en vanlig tisdag bara.
TACK för att du finns du underbara flickjänta.
Jag kan inte känna någon smärta, för du finns i mitt hjärta.
KRAM OCH GNUGG PÅ NOS
Mamma

{Besökare}


Total:
Today: