14 november 2009

Saturday med stort S


Har gjort lite nytta idag efter en helvetesnatt med frossa och feber plus att armen gjorde ont ont ont. Så kan det gå om man får en släng av flininsvensan (citat Gurren) insprutad i kroppen. Gick upp vid fem och snön låg som ett vitt täcke ute på gatan tog lite paracetamol och sov sen som en stock. Vaknade till regn och nybryggt kaffe klockan 10.

Sen har jag röjt i en garderob där vi slängt in allt som vi inte riktigt visste vart vi skulle ha. Sen satte vi upp lite krokar och hängare ställde in förvaringslådor och vips kändes det bättre i Feng sui maggropen.

Vi har också hängt upp en ny hylla i hallen. Den var knappt fastskruvad innan jag var där och la ditt lulllull i form av hjärtan. Under finns det magneter där man kan hänga nycklarna. Nedan syns också tvillingarnas nya vinterjackor som jag köpte i veckan. Härligt med dun för dem små, skäms dock lite att Honey fick en rosa och Gurren en blå. Man är ju utbildad i genus, men de ville inte ha tvärtom även fast jag insisterade.

Hjärta!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vackra kort du tar och
pussligt och fint du gör
omkring dig.
Kram Kusin

Anonym sa...

Hejsan Gumman!
Ohhhh så fint ni gjort. Och det var väl jättefina jackor du köpt.Kan riktigt se dem på.Idag är jag tillbaka på worket knänns så där i kroppen idag, tycker inte att det är riktigt väck ännu, kanske är det en liten nasse i alla fall. Eller ett riktigt svin.Vad vet jag?
Vi hörs senare.
PÖSS
Mamma

{Besökare}


Total:
Today: