9 december 2009

Att bli glad!

Idag fick jag ett stort brunt kuvert i brevlådan med en hälsning från min kära vän Silla. I paketet låg en Bun shaper att forma håret med till en fin knut och en hemmastickad krage alltihop skickat från Island där hon befinner sig nu. Jag blev jätteglad, det är så roligt att få riktig post och dessutom med så fina saker! Det känns fint att veta att man har riktiga vänner som bryr sig även om de befinner sig på långt avstånd ett slag.
Jag har redan gjort mig fin i håret och satt på mig kragen, den värmer både kropp och själ.

Stor kram/saralill

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!

"HON ÄR ÄLSKAD FRÅN FÖRSTA STUND", för att hon är så fin mot dig, min allra bästa dotter.

Det var ju en frän grejsak, måste jag få se på söndag, när vi kommer.............då ses vi tralalala. Idag är det onsdag SKÖÖÖÖÖÖNT vi höres i morgon KRAMAR MED LÅNGA MAMMA ARMAR

saralill sa...

ja det var så fint!
kramar med långa armar tillbaka.
middag serveras i häljebol palace på söndagkväll

{Besökare}


Total:
Today: