2 december 2009

Lucka 2

Idag är det kallt. Skön luft och efterlängtad kyla när den känns som bäst. Nu kan det bli jul.
Jag har varit i Krillehöla över natten, Mr Bond fick under gårdagen bege sig till Sundsvall och när jag kom hem 21.50 efter en jobbkväll med Active Parenting så hade jag såklart ingen hemnyckel. Då blev jag arg, frustrerad och ledsen, jag var trött och ville bara in och sova varför skulle det hända just då? Sen åkte jag till mamma som har en extra.
Note to self: ge granne en reservnyckel.

I 2 decembers kalenderpåse fanns det:
Rosa gör mig glad, rosor gör mig glad. Att bada blir jag glad av. Lucka nummer 2: Badrosor i favoritfärg gör mig väldigt glad. Tack älskling.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Gumman!

Glöm nu inte att ge grannarna nyckeln... ÅHHHH vilka underbara rosor du fick. Undrar om jag kan få Rolle att ge mig något idag typ ett par nya stövlar HAHA skulle inte tro det, men jag är ju duktig på att köpa saker till mig själv. Det har jag stora A i. HAHA
PÖSS MAMMA
Vi ses ju ikväll igen då eller hur?

saralill sa...

Vi ses ikväll mammi. Rosorna var underbara, pussen och kramen

{Besökare}


Total:
Today: