2 februari 2010

Snabbis tvåsamhet


Det är inte alltid kul att vara ihop med en hemlig agent, han kom hem i söndags efter att diverse transporter krånglat klockan 00, två timmar försent. Han var helt underbar. Jag fick presenter och pussar och allt kändes så fint. Han var hemma måndag och åkte igen tisdag. Nu är han iallafall på svensk mark men långt upp i landet, jag hann ju liksom inte ens sluta längta efter honom. Jag är en kärleksjunkie.
Kom hem nu 007.

Idag är svärfar här och hjälper mig med barnen. Jag hade sent möte och skulle inte hunnit hämta dem. Jag är trött. Snart sova.
Kolla här förresten!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja så är det att ha ett spännande agentliv. Ena dagen här andra där. Men du vet ju att det är lätt att hålla kärleken vid liv när man får ha lite "längtsjuka".Det skulle alla må bra av ibland. Nu tycker jag att det räcker med snö för min del,låter jag otacksam så är det för att det känns nog nu. Idag hade hela gatans snö yrt in på just vår uppfart, så R skottade innan jobbet idag.
PÖSS
M

{Besökare}


Total:
Today: