10 mars 2010

Fråga 2

Hej Bullen,
det här är dagens outfit. Det är dock inte den urtvättade Smiths t-shirten som oroar mig utan ett mycket djupt rotat beteende som har förundrat mig under en längre tid.
Jag har sedan kanske tre veckor tillbaka börjat träna spinning 1-2 ggr i veckan och det är här mitt problem uppstår.
Jag väljer alltid samma cykel. Först utan att riktigt tänka på det, sedan trots att jag vet att det är den cykeln jag "brukar" ta. Är jag normal?

Hälsningar en tjej på 25,5 jordsnurr

Ps.Vad ska jag göra om min cykel är upptagen nästa gång?

3 kommentarer:

Maria sa...

Människan är en vanemänniska så jag kan med största sannolikhet säga att du e ytterst normal och en ytterst härlig kompis!
Kram!

Anonym sa...

Hej Min Stumpa!
Ja du är allt bra rolig du.
Jag visst är det så man är,jag lägger mig alltid på en och samma plats på badstranden, om någon hunnit dit före mig och tagit "MIN"
plats, blir jag helt vilsen. Och om man då tittar sig omkring ligger alla på samma plats år efter år.Konstigt men jag tror att det är vi trygga svenskar som måste ha det så. Pettersson har sin plats och Larsson likaså. Och f.n tar den som tar ens plats HAHAHH
PÖSS MAMMA

saralill sa...

Tack jag känner mig riktigt normal.
Pöss

{Besökare}


Total:
Today: