8 mars 2010

Sportlov

Vi började helgen med att ta ledigt på fredagen och drog med kidsen till Gustavsvik i Örebro. Bada bada bada hela dagen lång, kidsen ville inte ens fika och vi fick lägga in ett veto för att få igenom lunch.
Sedan begav vi oss till fina vännerna i Vintrosa. Myste och drack vin, käkade tacos och somnade i soffan efter Solsidan.
Fotoväggar är så fint tycker jag.

Lördagen skulle barnen på genrepet till Andra chansen i Örebro med sin faster och kusiner. Jag och Bond tog en sväng på stan, åt lunch på prisvärda Saigon. Isländskan och dotter var med, likaså lillkusinen och hans pappa. Jag har äntligen köpt en svart kavaj, vi är perfekta för varandra och jag älskar den redan. Våren är räddad.
Kusiner.
Grattis på födelsedagen sa vi till den här fina frun! Huvudsaken är att vi vet vem som vann vem vill bli miljonär-duellen i lördagskväll..
Tavla i gästrum
Lillkussen och Honey i glamourklänning à la Melodifestival
Farfar Bernt och Honey
Färger i harmoni i Bonds syrras vardagsrum.
Vårsolens strålar lyser på oss. Känner ni?
Nu är det hopp om livet igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!
Vilken härlig helg ni haft. Att ha så fina vän/släkt kalas DÄ Ä LYCKA DÄ!Nu vet vi vad som komma skall, kan få vem som helst på fall. idag värmde solen min kind,plus en helt underbar vind.Kände mig så lycklig då,våren smyger fram på tå.
PÖSS
Mamma

{Besökare}


Total:
Today: