3 juli 2010

Andra juli

Fint födelsedagsfirande av den bästa mamman.
Vänner och släkt som jag inte träffat på alldeles för länge.
Presenter i massor, som en dröm! och många smårätter att avnjuta på altanen.
Bland annat serveras tortanto som jag blev väldigt sugen på att prova själv.
Ett bröd som var fyllt med mozzarella, prosuitto och basilika.
Små potatisbakelser, marinerade soltorkade tomater, ostar och italienska köttfärsbiffar.
Som pricken över i:et njöt vi av efterrätten som var inspirerad av Paolo Robertos - Pesche ripiene.
Honey och Gurren spelade två låtar på fiol som present och var sedan så nöjda eftersom alla tyckte att de var så duktiga och för att bonusmormor blev rörd.
Jag såg allt att en del andra också torkade tårar efteråt. Min morfar spelade fiol så jag tror att det var det som väckte en del känslor hos mamma och mina mostrar.

Av mig och Bond fick mamma en resa. Hon och jag ska åka till Paris i september!
Underbart, grattis igen kära mamma!

Fix i Villa Vesta

Mmmm!

Fiol!

Mamma och jag

Emmson

Ingift morbror, liten kusse och moster

Ingur
Blev så kär i min kusins väska. Vill ha!

Rolle och kids

2 kommentarer:

emmson sa...

men jösses vilken ful bild på mig sara :p annars väldigt fina bilder!

saralill sa...

du är jättefin på bilen, som alltid emmson! puss

{Besökare}


Total:
Today: