20 juli 2010

Spontanbesök av Forsmans



Det kändes som att det var längesen men likaväl var samvaron som att vi träffats igår.
Härligt att få krama min isländska och argumentera lite med hennes man.
Barnen växer så det knakar och är söta som få.
Måste också dela med mig av ett exceptionellt cheesecake recept taget ur One more slice.
Jag bytte ut 1 dl grädde mot 100 gram vit choklad och använde mig bara av skal från en halv citron. Toppade sen med färska jordgubbar och hackad vit choklad.
Mumma!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej sötis!

Jag älskar din blogg! Den är så hemtrevlig och det får mig att känna att du är närmare Enköping än vad du rent fysikt är. Du är precis så härlig som du alltid varit! Kärlek

Från Mary, Idun och Mattias

Anonym sa...

Hejsan MIN!
Har nu varit här på dina sidor, njutit och blivit sugen på allsköns mat och härliga efterrätter. Måste fara som en dåre hem för att göra smarr tårtan.Idag var det mycket att läsa och se. Jag har ju inte varit inne på dator på jättelänge. Nu skall jag åka hem igen.Vi får hoppas att min tårta blir lika fin som din PÖSS
M

{Besökare}


Total:
Today: