1 november 2010

Spinning 75

Idag har jag varit på ett spinningpass som varade i 75 min. Duktiga jag. Och det bästa är att jag faktiskt tyckte att det var ganska kul. Anna Trulsson som är instruktör får spinningen lite roligare helt enkelt.
När klockan var tio i sju och det var 25 minuter kvar av passet så började tiden gå väldigt sakta. Jag kämpande och slet och trampade. Tänk Bridget Jones provar på spinning.
Och klockan tycktes helt enkelt stå still. Så jag funderade allvarligt på mitt eget omdöme om spinningen gjort mig lite galen eftersom jag upplevde det som att tiden stod stilla.
25 minuter senare var det dags för stretch och klockan var fortfarande tio i sju.
Det var alltså klockan som hade stannat och inte min hjärna. Tur.

2 kommentarer:

Anonym sa...

duktig duktig duktig som vanella skulle ha sagt

saralill sa...

Vanella?

{Besökare}


Total:
Today: