30 december 2010

Nuläget och gott nytt år!



 Vi packar för fullt. Barnen pusslar. Honey tycker att gröna byxor är det bästa man kan ha. Vi ska spendera nyårshelgen i Sunne med fina vänner. Nu är det packstopp säger sambon men jag bara ler och börjar packa en kasse till.. Jag ska göra en årssammanfattning i bilder men det hinner jag inte nu. Ha en finfin nyårsafton.
Ut med det gamla och in med det nya. Själv tycker jag att det passar bra att byta år nu. 2010 har liksom varit lite segt, Gott nytt År!
Massa kärlek

5 kommentarer:

Silla sa...

Fina ni...vi syns snart...längtar
Puss o kram

Anonym sa...

Ha det fint nu allihopa!

GOTT SLUT OCH GOR BÖRJAN!

Mamma Mu

Anonym sa...

Önskar er ett riktigt gott nytt år! Kram

C.Laïka sa...

Sara! Tack för kommentaren, och nu hittade ju jag till din blogg samtidigt. Mycket bra!
Ugglor är jättefina djur, faktiskt.
: )

Hoppas att ni hade en fin jul, och gitt nytt år.
Kram!

saralill sa...

Alla: Gott Nytt År! Hoppas att det blir det bästa året på länge!
Kram

{Besökare}


Total:
Today: