21 januari 2011

Ledig dag, råsocker och favoritskeden

IMG_8444[1]

IMG_8447[1]

Nu äter jag frukost. Jag är ledig idag. Idag kan jag få massor gjort eller ingenting gjort. Solen skiner utanför mitt fönster och himlen är så där blå som i Ted Gärdestads sånger. Jag fick råsocker på flingorna och min favoritsked låg i besticklådan. Ja jag har en favoritsked, den är tunn och lätt och helt enkelt den godaste att äta flingor med. Dessutom så råkade den följa med från interiören som tillhörde studentlägenheten i Östersund. Mitt tulpanknarkande fortsätter och jag planerar en promenad till affären för att köpa nya innan dagen är slut. Så vad ska jag börja med att göra nu?
Bädda rent i sängarna? Förbereda asiatiskt kalas för Honey? Baka bröd? Ta en promenad?
Äsch, jag tar helt enkelt en kopp kaffe till och funderar på saken.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja Gumman!
Så kom hon då med bussen den lilla asiatiskan. Vilken underbar håruppsättning du hade gjort på henne. Och klänningen skall vi inte tala om. Det var så trevligt att få se.Hon var som en dröm hela lördag och söndag, tiden går ju bara så fort när man får låna henne. Önskar dig min sköna en underbar vecka.
PÖSS
MAMMA

{Besökare}


Total:
Today: