31 januari 2011

Olikheter berikar

olikheter berikar
Måndagen blev genast lite bättre när jag öppnade ett kuvert med en välbekant fint snirklig handstil.
Riktig post. Där i låg ett foto på mina Karlstadtjejer.
Ett gäng där jag numera är stolt medlem och där skratten alltid haglar ner när vi ses.
Där man kan vara sigsjälv, trots att vi är så olika.
Precis som blivande barnmorskan skriver olikheter berikar.
Förresten är blivande barnmorskan faktiskt barnmorska nu. Duktig så!
Tack älskade du för kortet. Nu sitter det på min kyl.
Och trots att det sitter på den som håller kylan i vårt hem så blir jag varm inuti när jag ser det.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Hollymoodfruar släng er i väggen.
Desperate Housewives gå och bada.
Här är det äkta skönheter för hela slanten.
Pöss
Saralills stolta mamma

saralill sa...

Pöss på dig.

{Besökare}


Total:
Today: