10 mars 2011

Noomio min Noomio

Finaste

bästa

N&S

Ända sen vi hade likadana frisyrer och tröjor på klassfotot i fyran har vi alltid haft så himla roligt ihop.
Vi har fnissat oss igenom både samhäll och matematik på högstadiet. Druckit Pops och förundrats över den lilla staden vi växte upp i och ramlat runt på Brogårdsfester. Ledordet på senare år har blivit just att ramla. Min ramlerska.
Du får fortfarande en busig glimt i ögonen så att jag börjar skratta innan du ens sagt det roliga som du tänker.
Din humor är klockren och bekymmer har aldrig riktigt varit din grej.
En av mina närmaste, bästaste och finaste vänner kommer till stan imorgon.
Dammråttorna får nog ligga kvar men jag lovar att Bond ska laga nåt gott till oss och jag kan garantera att vi kommer att skratta mycket.
På lördag blir det heldagochkvälls reunion med de andra finaste vännerna från Krillehöla.
Äntligen ska vi ses hela gänget igen. Som jag har längtat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min älskade Sara jag ramlar överallt för dig. Åh ser verkligen fram emot att leka :). Puss massor.

Anonym sa...

Tankesmedjan Dumbo

{Besökare}


Total:
Today: