8 april 2011

Aprils första sushi


Ute blåser storm, men solens strålar inger hopp. Att veta att den tiden snart är här. En flaska rosé på kylning och längtan efter att påta i trädgården eller slöa på altanen med en gigantisk kopp kaffe. Vad som än är dina vårdrömmar hoppas jag att de känns lika djupt i din hjärterot som de gör i min. Alla känslor som jag någonsin haft runt den här tiden kommer tillbaka och jag pendlar mellan att vara socionomstuderande på väg till en fest, sökande 16-åring i lortiga Converse med många tankar om livet eller en åttaåring med en gul labrador i koppel som längtar infernaliskt till sommarlovet.
Idag är jag dock åldersadekvat och ska avnjuta aprils första sushi med Bond.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan Lillan!
Ni kan allt konsten ni!
Jag skulle vilja lära mig njutningskonsten av er. Ni kanske kan ha kurser i detta. Ni får även vardagen att bli molndunig
Jag älskar.
Pöss
Mamma

{Besökare}


Total:
Today: