19 oktober 2009

Livskraft är det de heter


Idag är dagen då jag börjat träna! Har provat på både Livskraft och SATS och nu bestämt mig för det förstnämnda. Jag startade med ett pass Body Balance och känner mig trött och avslappnad i kroppen nu. Livskraft skapar tydligen det de heter och där ska jag alltså träna i ett år framöver.

När jag iklädd min nya mörkgula halsduk och matchande vantar och stövlar gick ut från jobbet i eftermiddags i den friska höga luften bländades jag nästan av alla gulnande vackra löv, vad fort det har gått! Kände också doften av att någon eldade löv och det kändes så Madicken på nåt vis. Vad rart att hösten är här nu.


Hjärta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men Åhhhhhhhhhhhh Jag kan känna doften av brända löv, och solen i mitt ansikte. Du får mig att glädjas av hösten. Måste tända ljus och mysa ikväll.
Du är allt bra fantastik du mitt hjärtas dotter
PÖSS
Mamma

Anonym sa...

Vad härligt att tänka på Madicken! Det ska jag göra idag när jag går till mitt vandrarhem-VILA.

Tack för att du delar med dig av din vardag, det ska bli spännande!

Puss fina vännen!
Mamma Mian

{Besökare}


Total:
Today: