18 oktober 2009

Sköna söndag

Min söndag hade jag planerat väl med att träffa fina vänner och gå på konstrunda, fika på stan och loppisspana, på kvällen skulle jag och Mr.Bond gå på bio.

Men nej, så blev det icke. Fick jordens mensvärk på förmiddagen och kunde därmed inte gå på konstrunda med fina vänner som jag så gärna ville. Istället blev det smärta i soffan framför IDOL, great.

På eftermiddagen kunde jag iallafall stå och då stämplande jag ugglor på en vägg och lyssnade på Persbrandts sommarprat. Sen hyrde vi en så kallad "feel good" film för att väga upp lördagens tårdrypare The Kite runner. "Feel good" my ass det var inget annat än tårar och tandagnisslan fram tills de sista fem minutrarna som blev ett lyckligt slut. Och jag har ju lite svårt att hålla tätt i tårkanalerna när det blir lite känsligt på film, vilket jag oftast tycker att det blir..men iallafall skulle jag inte kalla Last chance Harvey för feel good. Pizza och film avrundade iallafall min dag till en skön söndag!

Hjärta er!

2 kommentarer:

Terés sa...

Hej vännen!
Det blev alltså äntligen en blogg! Kul!
Fin är den också, riktigt Saralillig! =)
Lycka till!

Puss

Ps. Fick du mitt sms om lördag?

saralill sa...

Hej gumman, ja jag fick ditt sms och lördag passar inte så bra. Vi ska ha Halloween fest för H&G. puss & Kram

{Besökare}


Total:
Today: