17 oktober 2009

Mina första stapplande steg...



Jag tycker om att skriva, fotografera och har ofta en del små projekt på gång. Tanken på blogg eller inte blogg har funnits där ganska länge. Så nu äntligen så ger jag mig ut i bloggvärlden, vi får se hur det går. Förhoppningen är att jag ska få möjlighet att dela med mig av kreativitet, tankar, foton och annat som händer i min värld. Kanske hjälper det mig att slutföra det jag börjar på.. Jag hoppas att ni hänger på och läser, det vore kul. Börjar med att försöka lägga ut en höstbild som togs förra helgen, den gör mig riktigt glad. {heart} Nu ska jag duka bordet och tända ljus, chilipasta med räkor står på menyn.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min Prinsessa

Jag blir glad av LÖVKASTNINGSBILDEN
VI HADE EN MYCKET MYSIG HELG HOS ER
Mamma

Camilla sa...

Välkommen till bloggvärlden! Så kul det ska bli att få ta del av dina fina bilder och läsa om dina dagar, projekt och tankar!

Hoppas att festen blev lyckad igår!

Anonym sa...

Hej Kusin!
Mysig blogg du har. Jag bli glad när jag läser den.
Gammelkusin har klivit in i 2000-talet och
köpt sig en dator.
Ha det bra!
Stor kram Marina

{Besökare}


Total:
Today: