29 oktober 2009

Mor och dotter

Idag kom hon, min mamma. Denna underbara människa som jag håller så otroligt kär och får så mycket inspiration av. Det är något speciellt med att ha mamma-dotter kvällar/dagar och eftersom vi båda känner så har det blivit ett återkommande tema sedan jag flyttade hemifrån. Vi ägnar varandra tid och det är aldrig något annat än supermysigt.
Det blev thai, vitt vin, singstar och massa fnitter blandat med diskussioner om livets stora och små ting.
Imorgon blir det shoppa loss på stadens gator och torg, det är vi också bra på.

Mamma, fin från topp till tå till nattlinne.

3 kommentarer:

Elsa sa...

När blir det sara-elsa tid?PUSS

saralill sa...

Jag försökte skicka sms till dig förut men det gick inte, kunde inte tas emot? Jag skrev "hej fina, I miss you! har du bokat datum för din fest? vill träffas! hoppas att du mår bra, puss och kram din S"

Anonym sa...

Hej min älskade dotter!
Tack för den fina kvällen och dagen vi har haft tillsammans.Kan bara beskrivas med ett ord "GRATITUDE". Det är helt fantastiskt, hur bra vi har det på våra "träffar". Underbara dagar, hälsa för själen och för skrattmusklerna.Ha nu en fin Allahelgonsdag. Så hörs vi på lördag. PUSS MAMMA

{Besökare}


Total:
Today: