30 oktober 2009

Gårdagens fångst

Länge har jag velat ha denna, Björn Axen Volumaster! Nu är den min.


Jag gillar ugglor. Disktrasa och hängare från Village

Lee Stafford dry shampoo - ett måste i min värld.

Ullig väst från KappAhl passar bra med 70tals luggen



Ny härlig duschcreme och body lotion till träningsväskan, bra motivation!
PAPAYA

Bästa doftljusen kommer från Yankee Candle och min favorit är Clean Cotton
Danska rustikljus blev det också
Sen blev det också en svart och rödrutig tunika från Lindex, härlig jeanskjol från H&M, ett dyrt men välbehövligt besök på Walthers och lite annat smått och gott. Sen efter denna underbara shoppingdag tog mamma bussen hem igen. Hade gärna haft kvar henne en natt till, vi hann inte riktigt med allt. Men men hoppas att det blir av snart igen.
På torsdagskvällen åkte jag och tränade Body Balance med fina Mia och snyftade sen lite framför bröstcancergalan. Sen knåpade jag lite med utklädningen och slötittade på Pretty Woman.
Idag började jag med träning (!?) Core 45, mycket jobb för mage och rygg. Mina första två veckor har jag alltså tränat tre dagar i veckan från att inte ha tränat alls, det känns bra fast lite ovant.
Ikväll kommer älskling hem!...och sen ska vi på maskerad...har lite tvivel inför vårt val av maskeraddress men hoppas att det ger sig ju längre dagen går...
Nu ska jag sätta igång med min dag på riktigt, ta hand om varandra!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Om du är orolig inför maskeraden kan jag lugna dig direkt. Ni kommer att ( be a success ). Jag är helt övertygad. Är det pris i maskeraddräkt???? Förbered er på att bära hem priset.
Kram
Mamma

Camilla sa...

Oj, oj vilken shoppingdag!! Vad roligt att komma hem med så mycket och så olika saker.
Den där volymtången blev jag väldigt nyfiken på! Å visst kan det göra skillnad med body shop-produkter, papaya har jag nu också. Inspirerande att höra om din träning, jag har bara lyckats komma igång med ett pass i veckan hitills men igår gick jag på det andra så det kan nog bli ändring. Skulle varit kul att va på Livskraft med er!
Ha det så roligt på maskeraden
Kram Camilla

Anonym sa...

Hej HJÄRTAT!
Nu var då helgen över igen. Veckorna går som ett endaste öjneblick. Snart skall ju granen in och granen ut, tuppen fram och tuppen bort,dansa runt midsommarstång och sedan är det semester igen.........SKÖNT. Undrar om jag är trött på mitt jobb??????? Nu skall jag ta på Yllemössan för att gå på en lunchpromenad med Doris. VI HÖRS! Största Kramen från MAMMA

{Besökare}


Total:
Today: