25 november 2009

Gammal boxning rostar aldrig

Provat powerstrike idag, ett kick and box pass. Ganska mycket nostalgi i uppercuts och lukten av boxningshandskarna. Det för mig direkt tillbaka till boxningsträningen i lilla Djurgårdshallen då varje tisdag och torsdag var lika med fläskläpp, hopprep, teknik, säck och massa höga knän på matta.. Belöningen kom direkt efter träning i form av endorfiner. Endorfin-kick! En helt annan sorts kick av mer utåtagerande, svettig träning än av Body Balance, Pilates och Yoga som mer ger ett välbefinnande och lugn.


Nu är det dags att besöka Seattle Grace Hospital.
Snart är november slut för iår!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Gumman
Idag får du akta dig så att du" inte blir blöt i håret " det får du ju inte bli för mamma,kommer du ihåg??? När dessa ord sades till dig.... när du var liten hahaha. För mig känns det som igår fast, att det är sådär 20 år sedan.Själv skall jag och Doris gå hem på lunch i hällande regn KUL KUL....
PÖSS
Mamma

saralill sa...

Hej darling!
Jo jag kommer ihåg, det går liksom inte att glömma bort eftersom det min lilla kommentar finns inspelad. Jag saknar dig så himla mycket.
Jättemycket. Hoppas vi kan ses snart. Love u.
Puss

{Besökare}


Total:
Today: