26 november 2009

Torsdag med spinn

Efter jobb skynda hämta barn, hemma och på skolan. Ner på stan för klippning av alla tre. Med superfint resultat och nöjda kids. Gurren åt upp nästan alla pepparkakor under tiden som Honey klipptes. Till indianaffären och köpa té till someone special. Sen gick vi till biblioteket och fixade nytt lånekort åt Jojo som sen gjorde läxan på dator och jag läste för tvillingarna. Biblioteket blev en favorit som vi kommer besöka igen. Vi tyckte att vi var värda ännu mer mys och när barna får välja blir det McDonken. Hem och äta. Leka med Star Warsleksaker från Happy Meal. Lägga Honey och Gurren. Nu tänka på den julpyntning som borde göras men som inte kommer bli gjord då tröttheten är för stor. Jag har ställt fram två barngjorda julänglar. Bond är på julfest.
Imorgon är det äntligen fredag igen..då finns det hopp..
Kanske hinns detta med då:
1. Byta gardiner i kök
2. Sätta upp vita stora stjärnan
3. Göra julkalendern helt klar

Ps. Jag har muskler både i ryggen, armarna och axlarna det känns idag efter Powerstriken.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wow vilkert tempo, Smulan!! får man hyra in dej som aktiveringskonsult???
Kram Favvo-Faster!!!

Anonym sa...

Hejsan MIN!
Ja idag är det då fredag igen...........HÄRLIGT
Jag saknar dig också min lilla. Nu måste vi få till att ses, annars mår inte min kropp inte bra alls, det värker av Saralill saknad.
Ha nu en fin helg.
PÖSSSSSSSSSSSSSSSS
MAMMA

Anonym sa...

Ta det lugnt, världen rasar inte samman för att allt inte sker PÅ SEKUNDEN, allt har "sin tid", utom; "artilleritid"... he,he,he! / din "gamla"(= moderna ) - pappa

{Besökare}


Total:
Today: