21 november 2009

Stor-lördag


Kaffe och nonstop, alltid kaffe med mjölk. Kaffe utan mjölk är fel och lite förljuget, vem gillar svart kaffe på riktigt liksom? Paus efter att ha krattat, slängt gamla blommor, satt de sista lökarna och rotat lite i garaget. Det är sol idag, jag älskar sol. Bond är ute och bygger altantak, det är också det enda han pratar om när han är helt uppe i det. Kul. Jag pratar om Body Balance och allt möjligt annat som jag kommer att tänka på. Som en tidning i storm säger pappa. Nu är det snart dags att ta tag i insidan på radhusslottet. Lördagarna blir lätt en komma ikapp städ och tvättdag vilket är ganska trist men samtidigt nödvändigt. Men när jag städat lite tror jag att jag ska ta mig tid att scrappa eller sy lite med ett glas rött och LeMarc. Kanske blir det att sy fler hjärtan till gardinstången i vårt master bedroom.
Hjärta!

Inga kommentarer:

{Besökare}


Total:
Today: