12 december 2009

Att vakna av att någon smyger runt i ens sovrum..


Idag är det lördag. Skönt att inte behöva gå upp så tidigt. Igår gick vi upp i ottan för lilltrollens lusse började 06.45. Sedan blev det sent för vi var på Operan och kollade Norrstrandsmusikklasser julkonsert där Johan alltså är med. (Yes Honey-bunny gick som pepparkaksgumma)

Idag vaknade jag av att en liten människa tassade runt i vårt sovrum och lade två små inslagna paket på mitt och Bonds nattduksbord. Det var ett paket och en lapp. Jag gick upp och fixade frukost till kidsen och sen gick jag upp och hämtade mitt paket. Se innehåll ovan.
Honey gav oss veckopeng för vi har varit så duktiga föräldrar.
Härliga unge, jag höll på att skratta ihjäl mig!
Nu har Honey åkt till Krillehöla för att bli ompysslad av bonusmormor, något som de båda sett fram emot väldigt mycket.

Jag ska ta mig ner och försöka handla lite julklappar på stan och hyacinter och amaryllis.
Förhoppningsvis får jag träffa mina fina vänner någonstans på Drottninggatan.

Ha en fin dag allihopa, lev den här dagen fullt ut, den kommer inte igen!

Inga kommentarer:

{Besökare}


Total:
Today: