25 januari 2010

Inget flås

Jag kom iväg på träning idag trots en del motstånd. Avbokade pass 17.30, ångrade mig och bokade till 19.30 istället. Målbild: Apelsin i bastun.
Funktionell styrka hette passet och jag gjorde en väldigt trist upptäckt.
Jag har absolut inget flås whatsoever eller så har jag fått astma.
Nu gäller det att börja gå på fler konditionspass! Så kom hem nångång då träningspolarn, mitt flås är obefintligt!

Sitter i soffan med min eminenta datakudde som jag fick i julklapp. Verkligen klasskillnad mot att ha laptopen i knät.

Imorgonkväll blir det Snabba Cash med brollan och pappa. Boken var sådär tycker jag, störande språk och ointressanta relationer. Filmen har jag dock hört ska vara bra. Äkta.

Nu ska jag försöka sova snart. Huset ekar tomt och jag längtar så jag längtar.

Kram med långa armar. Ända till Kina.

1 kommentar:

Maria sa...

Jag kommer, jag kommer snart! Snart skall det svettas och käkas apelsinisar!

{Besökare}


Total:
Today: