27 september 2010

Löning!

För att fira att lönen trillar in på kontot idag så åker jag och tvättar bilen. Det är farsarvet.
När jag tvättar bilen får jag tre salta S. De brukar bara räcka till borstarna ungefär, men det ger en känsla av glädje. Örsholmens biltvätt är den enda som duger.

Har också funderat ett tag på varför ni är så tysta?
Jag kan se att jag har x antal trogna läsare varje dag men jag hör inte så mycket från er.
Pumpa upp dialogen nu, jag önskar fler kommentarer!

Måndagskram!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej sötingen som gillar salt!
Jo tvätta bilen det ger en ju en sådan inre glädje NOT!. Jag tycker du är då duktig, ur genusperspektiv ännu duktigare. Jag hade en kompis i skolan vars mamma fick en spoiler till bilen i födelsedagspresent, det har jag aldrig glömt, och kommer aldrig att glömma.Njut av den rena bilen.
PÖSS
MAMMA

saralill sa...

Bilen blev ren. Fadersdelen i mig blev nöjd. Vart är alla andra kommentarer? ;)
Allvarligt så önskar jag fler!

Lisa sa...

Hej Saralill! Hittade dig av en slump på lemarcsidan o jessica som håller i alla festerna. Så nu är jag inne på din sida lite då och då. Du skriver så fint och man blir glad av att läsa!
Stor kram från Lisa!!

saralill sa...

KUL att du tittar in ibland Lisa! och tack! Kram!

{Besökare}


Total:
Today: