28 oktober 2010

En torsdag i oktober

Migränen gav upp. Brorsan kom på besök. Jag lagade någon slags pastarätt med penne, kyckling, röd pesto och de grönsaker vi hade hemma. Slängde i en burk cremé fraiche. Det var bara jag och Gurren som tyckte att det var gott. De andra höll god min. Vi pratade om varför penne heter just penne.

Sen var det dags för Vem vet mest? Vi tävlade och håll i er nu, räknade poäng! Så töntigt och härligt så jag dog en smula. Honey förde protokoll. Gurren var domare.
Jag och vem vet mest-mannen fick lika många poäng och ingen kunde varit lyckligare än jag.

Efter att twinsen lagt sig och brorsan fått diverse brev och pärlplattor av Honey så satte vi på en Bondfilm just like back in the days. You only live twice.

Imorgon kommer min Bond hem, men Sean Connery får agera substitut så länge.

Inga kommentarer:

{Besökare}


Total:
Today: