27 oktober 2010

Gräsänka & migrän

Vart hemma från jobbet idag tillsammans med en gammal fiende som inte visar sig så ofta nuförtiden. Tack och lov.
Migrän som inte vill släppa är värsta sorten, kan inte beskriva hur ont det gör.
Och som grädde på migränmoset så for löken på min lax till Finland idag. Bond alltså.
Så vi gjorde det bästa av kvällen barnen och jag.
Poppade popcorn och kröp ihop i en hög i soffan och tittade på Till vildingarnas land. Slutet var lite sorgligt och jag som har speed dial till känslor grät en liten skvätt. Honey började gnugga sig i ögonen och Gurren sa:

-Nu blev jag helt plötsligt ledsen och jag vet inte varför, med tårar rinnande nerför kinderna.

Så gullig!
Så vi fick ha en liten lektion i att man ibland känner tillsammans med andra t.ex. i en film. Och när jag sa att det är bra om man kan det såg han lite stolt ut.

Älskling kom hem, för jag längtar efter dig.
Kram på er alla!

Inga kommentarer:

{Besökare}


Total:
Today: