12 november 2010

Jag kommer hem igen till jul

och jag missbrukar den här låten. Och den här. Jag spelar om och om igen i bilen. Får inte riktigt nog. Fast bara när jag är själv såklart. Bond skulle bli tokig. En gång räcker.
Hoppas dock att jag inte tröttnar innan jul.
Det känns gott inuti att lyssna på orden. Särskilt jag kommer hem igen till jul.
Hoppfullt, längtande och det når in.
Längesen jag hade en sån här riktig hang up. Kanske skulle passa på att njuta av detta lite sjuka drag som sällar sig till listan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Slutar aldrig att förvånas över din eminenta musiksmak darling Sara :).

Puss!

/noomi

saralill sa...

Noomi: No comment.
Puss

Anonym sa...

Men Sara iår kommer du ju hem till JUL i alla fall till mitt hem. HA
Det skall bli så härligt att få ha er Tias och Dig och Rille och Emson hemma. Då blir det jul på riktigt liksom....Här skall börja förberedas redan till 1:a Advent. Med sillar och sallater för hela slanten
Pössen och Storkramen
Mamma

{Besökare}


Total:
Today: