16 november 2010

Rostade mandlar och rädda vargen






Sällskap av bästa pappan, club sandwich och mandlar med havsalt. Familj.
Skönt att känna igen miner och kroppsspråk.
Vissa knappt märkbara andra så tydliga att de går igen.
Lent i själen när någon skrattar hjärtligt åt att man byter ämne mitt i en mening eller för att ens fötter enligt vissa påminner om en ankas.
Dokumentär om vargen och te ur finaste födelsedagskopparna.
Kvitten och jordgubb&grädd.
Världens sötaste labrador. Nu ska jag sova.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan HJÄRTAT!

KAN DU SKICKA RECEPT PÅ MANDLARNA TILL MIG IDAG. De är ett måste nu till kvällen + ett eller två koppar glögg.
PÖSS
MAMMA

Anonym sa...

Nu gjorde jag mandlarna i lördags.
Det var en smakupplevelse skall jag säga. UJUJ vad de blev goda. Nu kanske jag var lite väl rädd för spiskummin... Dockendäringa moderna kryddor har jag ju lite rädsla för....Men det kommer att blir en favorit i repris,kanske då med en modigare dos av spiskummin. HAHAH
PÖSSEN OCH KRAMEN
MAMMA

{Besökare}


Total:
Today: