10 februari 2011

Änglahår...

IMG_8888[1]
är trendigt i vår!
Förlåt mig att jag varit borta så länge, mysiga ni är som tittar in trots inläggstorka.
Som en god vän till mig sa:
Träd, buskar och natur tar det lugnt och vilar på vintern. Men vi människor kör på i samma tempo året om, det vill säga snabbspolningstempo.
Så nu är det dags att ta efter naturen.
Ladda upp innan nya knoppar och löv ska växa ut. Så just nu ligger jag i soffan under mjuka filten och kollar på Dr. Quinn. Rofyllt torsdagsnöje.

2 kommentarer:

Anonym sa...

En sådan söt flicka du är.
Jag blir nästan gråtfärdig.
DET VACKRAST.......DET ÄR DU.
Det var ju roligt att höra att min sköna tar det lungt....Det skulle du göra lite oftare.Jag ligger på soffa och har det så bra för det mesta.
PÖSS
MAMMA

saralill sa...

Tack mammafin!

{Besökare}


Total:
Today: