27 mars 2011

Söndagsmiddag och sommartid

till mamma

sommartid

Förut var jag på Blomsterlandet och äntligen hade vårens första blommor kommit!
Snart åker vi till Krillehöla för att förtära söndagsmiddag i Villa Vesta.
Så jag passade på att köpa en bukett med blommor till min mamma.
Hon är världens bästa mamma. Basta. Hon ställer alltid upp, i vått och torrt. Så jag tänkte göra henne glad och visa en smula tacksamhet med en bukett som skriker att sommartiden är här.
För min egen del blev det en liten vårplantering på trappan.
Påskliljor och grönt som ska hälsa välkommen, både till sommaren och våra gäster.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Gumman!
Det var en underbar bukett, och duken stod högt på önskelistan. TACK SNÄLLA. Det var en mysig söndag. Tänk vad man kan förgylla dagarna om man vill.Jag kan tänka mig fler söndagar på det viset. JAG ÄLSKAR......

PÖSS MAMMA

saralill sa...

Jag kan också tänka mig fler söndagar av det slaget! Och vilken middag sen!

Puss på dig!

{Besökare}


Total:
Today: