9 maj 2011

Ta mig i brasan

valborg 2011 010

valborg 2011 013

valborg 2011 014

valborg 2011 017

Nu var det ett tag sen. Ta mig i brasan vad tiden går. Valborg kom och gick.
Firades med finaste Vintrosavännerna. Brasan brann och så gör kärlekslågan. Annars har vi hunnit med att träffa Karlstadvännerna, flera gånger! Slöat och lapat sol. Konverterat till gasol. Spikat en list och bakat en rabarberpaj. Glöm inte att göra det folks, det är nu rabarberna är som allra bäst.
Nu är Bond i Sundsvall (igen!) och Jojo har operation dagsverke. Han rensar kirskål. Vilket underbart jobb.
Speciellt när någon annan gör det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan!
Å vad kul att du skrivit lite till oss, vi var lite svältfödda faktiskt. Kirskål har jag så att jag kan mätta en mindre indianby med. Om Jojo vill kan han komma till mig för att rensa vidare....
Det är så härliga bilder på er, både vuxna och barn. KRAMEN TILL DIG GUMMAN
FRÅN MAMMA

{Besökare}


Total:
Today: