8 november 2009

Till far


Hoppas att du har haft en fin dag kära pappa. Present har inhandlats på Julmarknad på Mårbacka. Även fast jag vet att du inte vill ha nåt annat än strumpor eller en kanske plånbok vart femte år när den gamla har gått sönder. Eller helst ingenting alls. Iår försökte jag tänka nytt och även fast du tycker att det är köpmännens hysteri med Fars dag så köpte jag dig något iår med, som jag gör varje år.

Du är min pappa och du är den bästa pappan som jag skulle kunna ha.
Vi ses till veckan.
Puss och kram Din dotter

Ps. Grabbhalvan, tösabiten och du på min examen i Ösd 2008, lyckliga minnen.

1 kommentar:

Anonym sa...

å va kul, en blogg att följa. o så många fina foton. och kanske ett och annat le marc citat ??
kram från Nez nezdiary.blogspot.com

{Besökare}


Total:
Today: